Straipsnyje nagrinėjama savižudybių temos pateikimo žiniasklaidoje problema. Pristatomas Lietuvos interneto naujienų svetainių tyrimas, kuriame analizuojama, ar 2011 m. kovo 21 d. Delfi.lt, Lrytas.lt, 15min.lt, Balsas.lt ir Alfa.lt publikacijų apie Aurimo Dautarto mirtį turinys atitinka kriterijus, nustatytus pagal Pasaulio sveikatos organizacijos atsakingo pranešimo rekomendacijas žiniasklaidos profesionalams, rengiantiems viešai skleidžiamą informaciją apie savižudybes. Atsižvelgiant į žiniasklaidos imitacinio poveikio savižudiškai elgsenai tyrimų rezultatus, keliama hipotezė, kad žiniasklaidoje pateikta informacija apie A. Dautarto mirtį rengta ir skleista nesilaikant mokslininkų rekomendacijų, skirtų atsakingam pranešimui savižudybių tema žiniasklaidoje rengti, galėjo turėti įtaką savižudybių skaičiaus padidėjimui Lietuvoje po šio tragiško įvykio 2011 m. kovo pabaigoje ir balandžio mėnesį.
Kadangi žurnalistinį savižudybių pateikimo turinį, galintį paskatinti visuomenės narių suicidinę elgeseną, lemia komerciniai, redakcijų darbo specifikos, psichologiniai, sociologiniai, teisiniai ir etiniai veiksniai, publikacijoje teigiama, kad šios problemos sprendimas priklauso ne nuo pavienės asmenų ar organizacijų iniciatyvos, bet nuo sutelktų valstybės institucijų, edukacinių įstaigų, visuomeninių organizacijų, žurnalistų ir leidėjų bendruomenių pastangų.
Esminiai žodžiai: PSO rekomendacijos, savižudybė, žiniasklaida, žurnalistas.